Saturday, September 4, 2010

by zint



aku brani ckap korang bukan pmbaca komik yg setia klu korang x pnah baca koleksi zint yng ni......
xda ape yg aku boleh gmbarkn selain x jemu klu aku ulang baca komik ni 3 4 kali sehari.,n rsa mcm nk maki je mamak yg jual komik 2 klu xdpt smbungan cita ni.....sal bila aku baca komik ni aku rsa mcm aku dh blik kt zamn skolah aku yg penuh dengan ketawa dan gurau.,rsa rndu kt kwan2 yg seangkatan pon membuak2.....kra komik ni ngan zamn skolah aku dlu mmng serasi la..

3 comments:

mujahid mokhtar said...

bajet...

atomen said...

bkan bajet la brader ni la sbenarnya dunia aku hahahaha....komik melebihi 21 ,21 melebihi lucky ,lucky melebihi pompan...kakakakakakaaaa

Gerobok Comel said...

hahaha.. akuh minat gler sumer karya zint.. ngee.. seyes wei.. best okeh!!